September 2, 2008

  • J-POP的魔力

    gingeeeer____zz @ Guest

    每當我跟朋友談起日文歌的時候,
    他們總會說 : 「行,夠了。我又不明白日文,
    怎會明白曲中的歌詞?
    我真的不明白為何你會喜歡聽日文歌。」
    他們不是日飯,當然會令他們摸不著頭腦,
    因為我未成為日飯前也有這樣的想法。

    但當我開始聽日文歌的時候,
    我就深深的愛上了它了,
    到現在,甚至成為我生活的一部份。

    最初,我只是留意歌曲的melody,(當然單單是melody已是一流了)
    但真正吸引我的,
    是歌曲裡蘊含著的感情。

    我每逢傷心的時候拿起耳筒,
    放進兩耳,
    點選自己喜歡的日文歌,
    心情在不過十分鐘便立即回復了。
    他們的歌聲就如在我旁邊拍拍肩頭,
    叫我加油,要振作。

    可能因為大部份的歌曲都是由該歌手親自填詞,
    那便他們便更明白曲中感情,
    那在演繹歌曲的時候,
    自然表現便更自如了,
    那便更能打動人心。

    縱使自己不明白任何一句的日文的歌詞,
    但只要一聽,
    便能夠輕易分辨出那首歌的種類。
    「呀,這是勵志的!」
    「呀,那是悲情的!」
    只需透過歌聲,便能夠引起眾人的共鳴,
    這是日文歌才能做到。

    音樂是無邊界的,
    縱使有著不同的語言的歌詞,
    但透過音樂,
    是能夠傳遞不同既訊息給全世界的人。

    您們喜歡聽日文歌嗎 ? 第一首所聽的日文歌又是那一首呢 ?

Comments (325)

  • J-POP
    少聽
    Hip-Hop就鍾意

  • 第1 首聽的日文歌, 應該是電影裡的插曲吧@o@

  • 我好少聽日文
    韓文就聽多少少

  • 最喜歡的…
    是YUI-GOOD-BYE DAYS
    很愛日文歌-3-`

  • 認同啊
    jpop感覺上跟hkpop不同(?)
    很多jpop的歌都有青春的感覺 好喜歡
    如果說是第一首自已喜歡上的歌
    應該是愛的櫻桃啦
    我是愛飯^0^//

  • J-rock&visual rock就鍾意=]

  • 好少聽ar..@~@

  • 都不太聽的..
    不明白就不知道感情

  • 日文歌 日文歌 日文歌 日文歌

  • 好中意聽日文歌
    就算聽唔明歌詞
    都係覺得日文歌旋律好正

  • 少聽亞洲歌…

  • 我都好鍾意J-POP….好正架!!!

    我最鍾意Arashi…

    不過有好多都好正…Aiko…Yui..Every Little Thing…Ayaka

  • 好中意日文歌!日文歌翻了中文的意思比中文歌的歌詞還來得有

    深度!每次聽都好舒服!正啊!!^^

    第一次聽的日文歌是AYUMI 的<>!好中意~

  • 通常覺得好聽就會放進播放清單去聽,
    不管它是什麼語言。
    但其後也會試著找尋它的內容所說的意思…

  • 最喜歡YUI的歌

  • 嗯…認同呀!日文歌~~

    唔明本身首歌講乜咪搵中文歌詞囉..有幾難姐?!

  • 我也喜歡聽日文歌,
    但不記得第一首歌是什麼 ..

    我希望將來學好日文, 那就可以明白意思

  • 我好中2 :) 不過第一首係咩就真係唔記得喇

  •  我都中意聽J POP 嫁!!

     唔會理佢講咩  只係聽MELODY

  • 我是日飯,也很喜歡聽日文歌,基本上,我不聽廣東話歌,非常同意你講的東西,

    第一首聽係smap唱的sonamama

  • ipod除了十首以下是英文歌和廣東話歌外~全部都是日文歌vvvvvv

    我覺得日文歌的意思和melody都普遍比其它國家的好~(可能是因為本人比較崇日的關係^  ^|||)

    基本上動漫和j-pop我都會留意- _ -+

    例如Sound Horizon也不錯~不過在香港只有很少人認識…

    第一首聽的日文歌應該是Pokemon…不然就是Digimon- w -

    我有學日文~所以有歌詞的話都能理解大概意思v

  • 男兒當入樽’  kaka~

  • 好音樂 唔剩係歌詞好唔好,聽唔聽得明唔明

    音樂包含好多野…

    在於我自己黎講 , 整體氣氛好重要

    日本 或者 外國既音樂

    就算撇除歌詞 , 你都知佢想表達既大概係乜野

    但係我覺得香港大部份既主流音樂

    只係在乎首歌既歌詞….講d分手狠唔狠果類

    而且歌既形式一樣…

    基本上如果冇歌詞既話 … 可能冇人會知首歌想表達d乜 

    但係普遍人又好受落…真係唔知點解

  • 感情的傳達不會受語言限制
    正是音樂的感染力

    j pop, j rock~

  • 我好同意你 我之前又係話唔中意

    之後又成左愛日之人

  • 中意ayumi >3<十卜j-pop

    第一首就唔記得了….唔排除係睇卡通片聽的= =orz

    但第一首中意ge就係同一屋簷下”溫暖的詩句”

  • 呵呵我就是喜歡日文聽唔明的歌詞
    J-POP唔常聽
    反而我很喜歡J-ROCK
    樂隊的靚仔不在話下xd
    更重要係我好享受封閉在耳筒內、屬於我、純粹的強勁音樂
    no music no life!

  • 已經唔係好記得第一首日文歌係咩lu…
    酒井法子乎?

  • 最近,我最鐘意聽宇多田光的prisoner of love
    都唔係最近以啦,都係由last friends 開始聽嫁啦
    雖然我都係唔識聽日文,但係都好get到佢果種feeling~

  • 我都係聽日文歌.
    仲要好中意
    我勁同意你講法

    好多人都係話聽唔明聽唔明

    但係其實大家第一次聽一首未聽過既歌
    都係因為首歌既melody 而去吸引你再去聽

    到之後中意左隻歌你先知會去認真咁去留意歌詞

    就算d 歌詞點不倫不類都好
    總好一d 個歌既melody 同歌詞都不知所謂

    以上係我個人聽歌既習慣, 個人既意見. 請勿見怪

  • 倖田來未翻唱的 won’t be long =D

  • 音樂無邊界 同意

  • j pop我都鐘意

    不過你話
    只需透過歌聲,便能夠引起眾人的共鳴,
    這是日文歌才能做到。

    就好係誇張左少少….

  • 主要鍾意歐美搖滾同rap。

    日文只較喜歡宇多田光的Beautiful World。

  • 我最中意既係j rock,,j pop我都只係聽otsuka ai,我比較中意用音樂去感受多過用歌詞.我聽歌係留意首歌先,如果首歌唔好聽,就更唔會理歌詞係講咩

    有部份既歌即使未知佢歌詞內容,聽首歌就已經完全感受到果種感覺,如果每次也要知道係唱緊咩先聽既話,你會錯失好多好既音樂

  • 超喜歡j-ppo/j-rock的說!!
    聽日文歌1定會搵翻譯的歌詞!!
    日文歌比香港的流行音樂有魅力得多la!

  • 很喜歡日文歌,第一首因為年代久遠而忘記。但一直都很愛MISIA的EVERYTHING。

  • 第一首聽既係yui唱的tomorrow’s way

    j-pop好正!!

  • 支持J-pop ;> 最愛Arashi(心)
    日本的音樂很青春 這是我一直的想法
    悲傷的旋律亦可以令你隨時哭起來.
    就算不明白歌詞也好 ;’)

  • 一個個音符是大家共同ga言語

  • 我中意睇日本ge動畫. ..
    所以都聽好多日文歌. ..*
    覺得日本ge聲優好勁呢. ..
    又配音又唱歌. .!!!!

  • 醉愛聽日文歌

  • 超愛日文歌

    更愛Aiko!!!!

  • 鐘意J-pop呀,雖然唔知佢up咩,

    但D音樂同人聲合得好好~~~~

  • 唔欣賞,亦都唔識欣賞

  • 香港的音樂和日本的相比的確是差得多了(喂

  • 我最愛宇多田光 雖然她已經上了神臺 但新作、舊作依然吸引
    從來不會膩 而且聲音很有感染力

  • 好感激你開依個POST….>W<
    我都係日飯…JPOP&JROCK萬歲!!!!!!!!XD
    日本D歌你聽唔明歌詞都會估到首歌UP緊乜…
    香港個D….
    如果唔聽歌詞真係完全唔知佢想表達乜

  • 聽過下-_-

  • 我個人而言

    唔中意hkpop,除非旋律真系好聽

    j-pop好特別,唔會好似香港d咁

    黎黎去去都系咁上下款同埋hk pop好似聽耐左會好厭

    我覺得j-pop好多都系著重音樂元素方面多d

    但系 我就系中意j-pop 多過j-rock

  • 有聽大塚愛同w-inds.
    覺得唔錯:)

  • 喜歡的是w-inds.的歌..

  • 其實聽咩歌都可以咁.所以唔好限住自己聽華語歌…

    宇多田光既first love 應該係第一首聽既日文歌~~

  • 同意~~日文歌的旋律真的特別動聽

    是可以給人百聽不厭的感覺!!

  • ayu的seasons.
    聽完心情變好了:)

  • 超愛日文歌(我是日飯)
    第一首聽ge應該係EVA主題曲(?!)
    不過第一首中意就係LOVE PSYCHEDELICO-last smile
    其實我中意ge原因主要都係同等者一樣
    同埋日文歌唔會次次都係悲慘情歌 身邊好多朋友一唔開心就去聽某d中文悲慘情歌, 咪搞到自己越尼越唔開心
    點解唔去聽下一d會鼓勵人ge日文歌呢
    雖然我冇正式咁學過日文, 但係聽下日文歌加上睇日劇, 有時又睇埋中譯歌詞 真係會學到唔小
    另外一題 GReeeeN同UVERworld真係太美妙啦~

  • 日文歌可以令我在不開心時給我加油

    我未聽日文歌之前我都係咁諗 ,「乜d人咁無聊」,
    但係點知一聽就停唔到 。

  • YUI
    how crazy*
    fahrenheit~
    stay with you*<333

  • 直到而家,我都唔明我所聽既j-pop係講咩~_~

    但我依然咁鐘意聽,純粹係因為佢個melody

  • 基於曲風問題,

    無論J-Pop還是J-Rock,

    大部分J野都唔太喜歡,

    只係鍾意聽歐美bandsound,

    style就唔specific la~

  • 曾經也很喜歡聽YUI和Ayaka
    不過始終聽不懂歌詞
    很快就聽厭了

  • 哇!!ayu呀!!!!!!超愛AYU!!!!!!!

  • i like japanese songs!

  • 我聽歌只在乎背景音樂,

    歌手唱得好就行…

    理得佢唱外星文…

    依家d廣東歌既歌詞好似胡亂寫入去咁..

  • 昨晚我正在想 : 點解hkblog 冇post 係講音樂架???

    點知今日一上黎就見到這編post 了…Good Post !

    我呢兩年都愛上左聽 J Pop…
    我的最愛是chara…很有style 的一個歌手

  • 不知為何覺得某部分日文歌似兒歌

  • 每次不開心都會聽w-inds的歌

  • 支持JPOP音樂 =]
    雖然初初唔明歌詞講咩, 但聽耐左你就會聽得明少少架喇

    同埋JPOP的編曲做得比香港音樂好
    一聽落去就知首歌講D咩
    依家好多廣東歌都係講愛情, 講分手, 講初戀
    歌詞好似有教壞人BOR

    我第一首聽既日文歌係 V6 的 愛のMELODY =]

  • 我喜歡… ayu的歌
    最初真的是melody 及ayu的演繹方法吸引我
    後來留意歌詞
    還真的超準…形容自己的心情超貼切
    很難不感動…

  • 非常同意!!!我也是日語歌的人
    雖然有學習日語 但是要聽懂所有歌詞也是沒可能的事 畢竟不是母語嘛
    音樂的確不分語言
    我認為不單是日語歌 其他語言也是一樣
    不過我個人實在偏好日語歌

    第一首日語已經忘記了…是小時候的事
    只能說出第一首懂得唱的歌是SPEED的WHITE LOVE(笑)

  • 我很喜歡 j-pop
    絕大部份的日文歌的質素都很高
    縱使不懂日文 光是聽音樂都可以感覺到是認真製作
    第一首引起我對日文歌興趣的是 kinki kids 的情熱

  • ayumi
    no way to say

    正到喊- -

    p.s. j-pop=j-rock

  • ...應該好細個就聽到,畢竟上世紀 HK-pop 都係 J-pop 改編回來。最愛的  Chage & Aska 首 Say Yes! 套 101 次求婚好 hit…令到我想學識唱,逐個音自己標...哈!後來的是小室家族了...I’m very old now~  仍然最愛 Avex!!!!

  • わたしもすきです~

  • 話晒日文有50音

    RURUTIA同TOKOTO都好正

  • ayumi!!

    jpop can really cheer me up when i am sad…

  • 嗯..
    日文歌好正呀=]

  • Arashi同Tegomass
    D歌刀okay

  • 我聽的大多數是由動漫找的.ipod裏有YUI,宇多田光etc.

    我認為唱出來的效果會更好.

  • 我都成日聽日文歌呢 =)

  • 日文歌的melody好好聽..唔似得hk果d..

    而且香港題材只係愛情分手果d…

    日本咩都有…有happy….有sad..有about校園geee

    最愛大塚愛..x-japan  and ayumi ,thelma’s song!!!!

  • 日文歌有一種魔力 就算不能明白每一句的歌詞
    歌裡的意義和感情我都200%感受到哦
    不同的表達風格 不同的melody

    自己本命團唱positive歌最為自己打打氣
    振作起來 恢復心情 然後會更加覺得自己很幸福(心)

  • 很愛的說…只是身邊的人一點也沒興趣- -”
    我聽開H!P的歌手
    不過其他都有啦..
    我還因為想更明白一點去了學日文呢
    haha..

  • 啊 忘了說
    香港的廣東歌我兩年前就開始沒聽了
    那時10首有9首半都是關於失戀暗戀三角戀苦戀(同性戀?)
    旋律通常都很catchy 但歌詞根本是作來令人傷心灰心啊
    很多女生聽完都會覺得自己是全世界最不幸的少女吧(笑)
    這些歌曲我偶聽一下也嫌多哦(笑)

  • 我覺得濱崎步最正

  • 我也是丫~~
    我是超級YUI迷~XD

  • 我好中意jpop =)
    所以就會想學日文,睇日劇

    不過真係好歌…而且好正

    佔左我mp3 9 成xd

  • @unhappy_joker - 宜家香港D歌真係亂咁寫架,
    有時仲聽唔到個歌手唱咩,
    就算聽到佢唱咩都未必知佢講咩~
    既然都係聽唔明,
    我不如聽下JPOP,
    最起碼都melody好聽D,
    同埋唔會黎黎去去都係咁上下~

  • 超愛yui + 宇多田光
    xdd

    老媽子成日話聽唔明所唔好聽
    太主觀啦~.~

  • @tang_b928 - 同道中人
    我愛AYU>3<
    筆者你放AYU張相真係好驚喜喔~~
    不過我都唔明點解D人只係識講「唔識聽日文」, 然後唔肯聽JPOP
    的確唔駛聽倒歌者開始唱歌, 只係聽少少前奏就知道0個首係咩歌
    香港流行曲係做唔倒= =”

  • 我鐘意我鐘意 :)
    我係日飯XD 我飯KAT-TUN -w-
    其實好多日文歌都好好聽

  • 柯南嘅主題曲都不錯

  • 基本上我唔識日文
    但係我第一首鍾意既日文歌係小學既一首卡通片既OPENING

    聽到D日文歌唔明點解
    會的起心肝上網去搵解釋

    之後又唔知點解會記得好清楚個WO~

  • 少聽J POP:)

    多聽英文歌

  • 基本上日文歌已成了我生命中不能或缺的一部份
    個人的感覺是
    歌是能跨越語言界限的

    自己初時聽的都是動漫歌
    其實說什麼”他唱什麼我聽不懂”只是藉口
    歌的內容能網上找
    而且用心去聽的話
    當中的感覺一定能傳遞過來的
    當看上歌詞後
    就會發現以前(聽日文歌以前)聽的歌只是一般
    不論是歌詞內容或歌曲的多變性都較為遜色

    我個人愛聽j-rock
    好歌的話一定能感動人
    只是在於人肯不肯接受

  • 我都好鐘意聽J-POP呀
    都唔知點解好多人好似樓主你所講::
    每當我跟朋友談起日文歌的時候,
    他們總會說 : 「行,夠了。我又不明白日文,
    怎會明白曲中的歌詞?
    我真的不明白為何你會喜歡聽日文歌。」

    melody黎講J-POP個D好正架
    歌詞你聽得明既話都好有意思
    唔似得HK歌咁黎黎去去都係講個D野囧
    J-POP同J-ROCK我都好鐘意^^

  • 我只喜聽日文歌

  • 哈哈…
    我D fd都係咁
    但有時自己鍾意就得^^
    佢地感興趣的時候咪可以傾多少少…
    唔鍾意既時候都唔會hard-sell呢樣野…
    雖然我都唔明佢唱咩…但有時,聽音樂唔一定要知道曬佢講緊咩…
    自己感到舒服,從歌中找到勇氣,找到安慰就可以…
    感受到的是歌手的那份心意,縱使言語不通,但彼此有一樣的心就可以了^^

  • 自己係因為打太鼓先開始聽J-POP
    好鐘意月光花…真係好好聽

  • 非常同意!!!!!!!!!

    我都係被melody吸引~

    香港人只留意歌詞,

    所以廣東歌來來去去都係o甘…….(←對廣東歌己死心)

  • 純因為你用了Ayu的圖,留個CM

    XD

  • @YUI_kenichi - 唔似得HK歌咁黎黎去去都係講個D野囧

    超級同意XD

  • 講中左一個重要既point ,,

    j-pop俾到人一種感覺 , 係可以連到去情感既

    j-pop真係唔錯 =]

  • 我都鐘意聽日文歌,
    唔知佢唱乜, 但鐘意個melody =]

    唔記得第一首聽既係邊首~
    而家最鐘意係宇多田光–Prisoner of Love

  • 最愛既一定係KinKiKids同V6 !!
    好多隻都好好聽 明埋佢歌詞講咩會好感動 <3

  • J- pop 雖然5明日文,但係節奏同旋律已經覺得好好聽

  • 講得好!好有同感!

  • 如果拿香港既比…唔洗比la , 香港d 野都係求其既多
    日文歌…認真, 聽唔明歌詞… 音樂幾好聽..幾入耳..唔會有共鳴

  • 聽既次數比中文歌多 -v-
    聽唔明又點
    最重要係自己鐘意嗎 !

  • amuro namie<3

  • 好鐘意Ayu呀 =)  日文歌都幾好聽架=]

  • 日文歌既多數都係聽音樂, 唔會留意歌詞~

  • 不常聽.
    但覺得好聽喔*

  • L’Arc~en~Ciel

  • 我不怎麼愛J-POP,我喜歡J-ROCK…

    Laruku萬歲!

  • 我自己都好鍾意日文歌,正如樓上有人話齋,係整體氣氛與感覺的差異,日文歌曲許多都感情較為豐富,有時台灣歌都唔錯,好似張震嶽咁,不過始終日文歌感情較濃厚。

    不過我個人聽J rock同埋視覺系多,最愛Dir en grey同埋X-Japan再加Luna sea,Dir en grey的歌可以將你的不快與負面情感一次過爆發;X-Japan的歌華麗得令你感到連聽rock都很舒服;而Luna Sea的歌會給你一種「月下獨行」的感覺。

    「月下獨行」是一個怎麼樣的意境?雖然你正在漆黑一片的地方孤寂地獨行著,但頭上的月光總會為你指引方向,與你同行。

  • 聽日文歌就算係唔明佢d歌詞既意思都好
    只要聽到佢個旋律 音符 加上歌手既感情
    已經覺得首歌好有feel
    而家仲學緊日文,希望第時聽得明d歌詞

  • 廣東歌melody比日文歌差一大截
    10隻廣東歌9隻情歌,聽都聽到厭
    香港樂壇RIP

  • jpop既melody係好多廣東歌入面永遠都5會出現
    就算未必完全聽得明歌詞講乜
    但我好鐘意jpop既活力
    而我第1首聽既日文歌,
    就係中島美嘉既find the way
    到依加我完全鐘情於j家 <3

  • 話說屋企有80隻CD”

    6成係日本的”

  • 我很喜歡日文歌呀,,有時不是要領會歌詞,,用心感受旋律不就行了嗎,,這就是音樂的魔力

  • 十分認同作者的說話呢!!!

    我從前也有這種想法,聽不明白歌詞所以便不聽了。

    但現在我完全改變了這想法!!

    日文歌就是有這種魔力!!!

    我猜我第一首愛上的日文歌是w-inds.的super  lover!!

    我是風飯!!!

  • YUI D歌真係幾正
    佢又唱得好
    我聽係因為聽左FIONA隻[DEAR FIONA]
    後尾先知有改自YUI隻[TOMORROW'S WAY]
    之後就中2左YUI

    仲有聽GE係X-JAPAN
    可以話係日本ROCK歌經典
    但未必個個都接受到佢風格
    想聽可以聽下[WEEKEND]先
    覺得OK再聽其他

  • I love love love J-pop! Hirai Ken -v-

  • 大推absorb!!!好有實力但唔出名/ v

    晴義(Halyosy)ver.既MELT正爆!!!>”<

  • 我都係勁鍾意聽日文歌
    我記得第一首聽既日文歌係NEWS既向星光前進
    之後就慢慢了解同鍾意
    依家我最鍾意既係Hey!Say!JUMP同KAT-TUN

  • 我的情況跟你一樣,
    只不是我不是聽J-Pop,
    我是聽西班牙文的歌…

  • 吳中意聽日文歌
    其實吳明歌詞我就吳會中意聽.

  • 最愛YUI同宇多田

  • 全力支持日文歌~~~ XDDD

    基本上我係有本事將全部有聽過的日本歌手也喜歡的人來的-v-
    當然有少數例外…@@

    ARASHI好野~~~ ^^

  • i luv j-pop
    its amazin
    YUI good-bye days is my 1st luv
    ;]

  • J-POP死忠飯,全部電腦都係j-pop/ost
    未聽過j-pop就會看不起它們,到後來喜歡了就覺得無人能及
    無他它們的編曲和歌詞都是較勝一籌的
    縱然還是個日文文盲,不曉它們的內容意思,
    但同意,以歌聲感染別人,才是我喜歡它們的原因.

    最初次聽的j-pop是EXILE的EXIT,也是我喜歡的~
    EXILE分枝的COLOR也是非常喜歡的,他們的R&B歌曲很舒服.

  • 好同意你的講法呀!!
    雖然聽唔明…但係感受到首歌想講的訊息

  • 我好中意聽日文歌

    esp係arashi

  • 勁鐘意…我都係日飯>V<….
    第一首聽的應該是叮噹
    第一首記得的是美少女戰士…

  • 我聽的是JP VISUAL ROCK:]

    比港的主流音樂好太多.

    雖不懂日文.但會找歌詞翻譯.

    詞的意境很深.很感人.

    不會只關於分手啊失戀啊

    那些他媽的題目:]

  • 好中意日文歌阿!!

    不論動畫歌,JPOP都中意!!

    歌詞好感動!

  • 啊.第一首是GAZE的花言葉.X)

  • @joetsoi - 講起X,我近期覺得入門聽rose of pain或者slient jealousy好少少,雖然兩首歌都係幾長,不過勝在X味濃,同埋好易入口,好過一開始聽orgasm或者係kuranei,至於weekend,其實我覺得唔係好夠X,可能係因為鼓唔夠華麗掛……

  • 第一首都應該係…金田一套劇個dee歌~
    細個o個陣又要驚又要睇~
    係因為個陣既堂本剛好得!!!

  • 我都試過比朋友話過 點解咁中意聽日文歌

    我估好多人都係一開始
    只係留意歌既旋律
    其後先留意歌詞講咩~

    第一次聽的日文歌是 Utada Hikaru 的 ” Frist Love “

    p.s.
    我有時講一首從未接觸過既日文歌
    可以從佢既旋律 大概知佢想講咩
    當然啦 ~ 會有少少偏差la
    但讓我有好多聯想空間

  • 我都好鍾意聽日文….

    唔明佢唱乜有咩所謂…好聽就得啦~!!!!

    可能因為睇得日劇多所以就好自然會聽日文歌….

    而且日文真係好聽過中文歌~!佢地既跳舞表演絕對係一讚~!

    LOVE ARASHI!LOVE NEWS!LOVE WAT! LOVE KATTUN!

  • 我還蠻喜歡j-pop的.也很喜歡hk-pop,除了這兩個地方的歌外我很少聽其他地方的歌曲了.
    第一首所聽的日文歌,沒記錯是上戶彩的
    現在最喜歡的歌手是yui+平井堅.
    有聽最近出了專輯的青山黛瑪小姐嗎?我認為她的歌曲也很不錯的說=]

  • 硬系覺得日文好聽過中文-_-

  • 當然係卡通歌,,,美少女戰士na!

    我非常有共鳴…

  • 很愛 ai :)
    最初自己也不太喜歡 但自從聽了 好愛你後就愛上她的聲音了
    雖然聽吾明 但係依然覺得1流 =3

  • 其实韩文歌也很好听的.

  • 我比較鐘意聽英美既歌
    我比較鐘意聽hip-hop, r&b果啲
    日文歌, 我覺得你聽抒情
    一定要聽歌詞囉唔明佢講乜只係聽聲始終冇可能完全感受到
    不過, 只係個人觀感, 我知有好多人都喜歡日文歌的 <3

  • 讚同 x 120000000

    XD

  • @kks82831 - 

    各有各喜好啦=]
    不過我無你甘深入研究~哈
    我覺得weekend都隻幾好ge歌
    當然仲有好多其他我無提XD

  • 鍾意動漫GE J POP
    十卜YUI~

  • 不止 jpop 呀.jrock 也不錯的!

    L’Arc~en~ciel 全部歌{應該是吧}都是由四子包辦的!

  • 無咩聽日文歌
    但第一首係i can give you gatsby
    木村!

  • 日文歌好好聽呢!!!….
    我最鍾意聽宇多田既歌….
    佢既歌係R&B黎嫁….XD…!!
    我第1次聽既歌係First Love…真係好好聽…

    直到而家我都咁鍾意聽…

  • 曾經聽左好多年日文歌

    但而家較喜歡台灣, 文字上更有共鳴.

    不過日文真係聽極都唔悶.

    可能就係因為聽唔明XD

  • J-POP同J-ROCK都好鐘意=]]
    香港D歌...囧
    最鐘意L’Arc~en~Ciel!!!!!

  • @kks82831 – rose of pain真係正. 

    絃樂加重結他無得頂.

    不過Rose of pain既情緒其實好複雜,

    岩岩聽既, 紅會比較好.

    另外, Luna sea既Sugizo都係我既最愛之一.

  • 我近期先開始鍾意jpop=)

    其實jrock都好正架xd

    不過我都係唔會同朋友分享

    因為我驚佢地都冇心機聽日文= =

  • 日文歌又長又唔押韻,但真係好好聽!

  • 我都學緊日文牙~~~

    j pop既聽yui 平井堅 大塚愛

    L arc en ciel 
    The Gazette

    好多好多 ><

  • 第一首應該是KAT-TUN的real face吧
    歌詞很抓住人心
    而歌曲旋律亦很激進
    第一次聽已經上隱了

  • XDD絕對同意~

    J pop已經係一種生活習慣…..唔可以少左佢

    好似Mr Children /中島美嘉 /Uverworld /Orange range /YUI/大塚愛/ 絢香/ ‘

    太多太多啦 唔知大家鐘意D咩歌呀??

  • LUV YUI+Mr. Children+平井堅+青山黛瑪,etc. SO MUCH>3<

  • 超喜歡日文歌, 聽得最多(勁多)是卡通片歌~~

    很喜歡 KOKIA

    一首喜歡的日文歌聽上百遍, 也能勉強跟著唱, 跟著嗌, 正!

  • JPOP is my life

    JPOP陪左我5年

  • 讚成讚成讚成讚成讚成!!!!!!!!

    我也是

    很愛聽 jpop

    但不懂日文!!!!!

    好有同感呀~~~~

    嗯嗯…. 第一首聽而且有喜歡上的應該是 w-inds. 的 kireida!

  • 第1首日文歌都唔記得左lu,

    不過記得係電影入面好好聽ge~~~

    真係吸引我ge我諗第1個係ayu!!!

    佢真係好正牙=3= XD……

  • 有同感= =
    中學時代就是經常也被人這樣問…..
    奈何中學同學只有我一個是鍾意j-pop….
    感到萬般的寂寞…….
    幸好現在讀ive有喜歡j-pop的~~
    所以才有朋友Orz

  • 第一首日文歌就唔記得啦!!!

    但講到JPop 莫過於小室作d歌

    佢d歌真係超正!!!!!

  • 第一首聽的日文歌….真的忘記了
    大概是兒時某一齣日劇或卡通片(sailor moon!?@@)的主題曲吧

    當然,最初吸引我的是日文歌易上口的melody(大部份日文歌也是)
    後來真真正正的成為JPOP fans後 才會細味歌詞
    日文歌的歌詞除了多樣化(愛情,勵志..甚麼都有)外 歌詞的細膩及意境亦是我相當欣賞的
    單是melody已能將聽者帶入歌中 若細閱歌詞 更能代入當中的情境

    順道說說我欣賞的唱作歌手吧:)
    ayumi和hikki是不得不提的
    近年的大塚愛亦是我十分喜歡的

    相信大家也有聽過她們的歌
    但卻未必明暸歌詞的意思吧
    希望大家在欣賞歌曲的旋律之餘也看看歌詞=)

  • 我都係1個J家飯
    所有團體/單人1[除左HSJ]我都好中意架

    日文歌比起現在的香港市場-_-
    整個是沒得比

  • 真係唔記得喇 ..
    我細細個就睇日劇= =
    我諗日劇ge歌卦 xD ..
    我都成為JPOP FANS 10幾年喇 XD

  • 我聽歌係比較中意聽歌詞…
    所以我喜愛的多數係台灣ge歌,,,,
    當然香港也有好歌…
    有一d歌係隨隨便便好聽就算…XD

    所以唔明ge日文歌我有d抗拒….
    而且我唔中意日本果d有電子感又rock ge音樂….
    覺得好嘈好煩….

    而且個人不太中意日本文化,,,XP

  • 看來我係異見份子….
    分享下ja…
    唔好鬧我牙….=]

    我覺得li度好似比果d forum更有討論feel

  • 其實日文歌真係好有魅力…我真係10首有9首係日文歌
    1聽前奏就吸引住我,,,吾會好似廣東歌咁”

  • 我最喜歡的日文歌是溫暖的詩句  一聽就會令我想起第一次喜歡人的溫馨感覺    不過   聽完了總是會令人勾起淡淡的甜蜜和哀愁    始終我都希望有溫暖的愛情   可惜當時卻受到殘忍的對待……    真是希望能有一天  我會有像這首歌一樣咁溫暖的愛情呀   ^_^ 

  • J-POP支持

    我朋友同你d朋友一樣

    “唔識歌詞,有咩好聽?!”

    呢句真係次次聽都次次o咀

    不要說我有偏見

    我聽日文歌,單是旋律已經撼低好多好多canton pop

    理佢係咩歌手咩監製咩人做混音!!!(但我並非否認全部canton pop)

    更可況日本歌壇上制作水準要高很多班

    什麼香港的新歌,要我聽10首的,怎麼都千篇一律

    他總不能跟上日本制作的質與量,不能一聽上耳就可以難忘

    總會要放上什麼廣告播十萬九千才會有人理

    還有一個可比較的現象:

    香港歌手出碟係一定要一打歌儲埋先可以出碟

    而日本歌手,一兩隻一兩隻咁出

    點解會咁?  諗下啦,香港人!!

  • J-pop基本上淨係聽個melody已經好有feel..當然覺得好聽會去搵埋歌詞既解釋啦~~

    我鍾意J-pop都係因為Arashi其實…佢地d歌大部分都好有激勵性,, 聽完就算down都會開心番, 好神奇!!

    自己i-pod 90%都係日文歌= =..可惜唱k冇得唱, 同埋好難搵到知音呀喺香港..><”

  • 唔明個歌ge meaning=3=又唱唔到d歌詞
    so我不太中2 haha

  • 我也遇到相同的情況
    我的朋友總是叫我不要跟她們說日語歌
    第一首聽的日語歌已經忘了是哪一首
    我想應該是日本卡通片的主題曲吧

    不了解日語歌詞不要緊
    因為日語歌的MELODY早已告訴你這首歌想表達的是什麼感情

  • .我很愛很愛的.

  • yoyo有同感!
    我唔識日文但係好中意JPOP
    聽到中意既歌都會去搵歌詞
    有時正係聽個旋律 都覺得好感動

  • 有一些柔情的日文歌,, 正正因為聽不懂歌詞
    所以會更加注意聽整個旋律和感情 =]
    感覺好舒服 ~

  • 我都幾中意日文歌呀=]

    就算聽唔明d歌詞,但係d旋律都好好聽=)

  • 對! 我也是’ ;) `

    所以我是超級日飯` XD*

  • 歌手素質既問題啦…=,  =

    我都鍾意聽日文歌,,,但我更加欣賞k-pop~

    作者不如試下聽韓國或者外國歌~

  • 我好愛J-POP,都好愛K-POP>vv<

  • 只需透過歌聲,便能夠引起眾人的共鳴,
    這是日文歌才能做到。
    我不太認同這句,我不認為只有日文歌才能做到

  • 只要把自己的感情融入melody

    即使不知道歌詞~也會感受到

    沒有感情的人無法唱出動聽的曲

  • 第1首聽的日文歌,當然是無記的卡通歌的吧(好似有日文既.)
    依家變左宮野真守迷~~

  • 對!! 我覺得melody比歌詞更重要,就算我聽不懂在唱什麼

    單單是melody就已經帶給我滿足的感覺  : ) 

  • 囍日文歌=]
    第1首系大塚愛` 好愛你
    百聽不厭! 至今仍很愛聽!

  • 完全認同!!!
    我身邊d朋友都係唔了解
    j-pop萬歲!!
    最愛宇多田光
    次選yui
    再加中島美嘉

  • 中意呀~~日文歌個演繹真係一絕…

    好中意宇多田光隻heart station!

  • 我比較中意純音樂-v- jazz戈d都好正

  • 香港缺乏創意,維持生計已經難,邊個敢創新?邊樣d客受既,就個個做o個樣,做到爛

    其實,又點止音樂?

  • 其實音樂係最重要…
    音樂不分界限….^^

  • 從前有段日子不斷聽日語流行曲,喜歡Cocco的《水鏡》。

  • 第一首聽的應該是 Ayumi 的吧?
    我以前很喜歡 Ayumi ~ ^^

    沒錯啊﹐我覺得不懂日文也不要緊。
    只聽 melody﹐你就好像已經 feel 到歌曲想說甚麼。

    而且﹐日文很多歌曲帶有勵志成份﹐
    令我很喜歡。
    Ayumi 的 “heartplace”﹐GReeeeN 的《道》和 YUI 的 “My Generation” 都是我的至愛。^^

  • 我好鍾意聽日文歌…

    er…第一首…唔記得lu~

  • 我由中一開始已經開始聽日文, 到現在有8年了喔!

  • 相比起廣東歌, 我覺得J POP 的歌詞有意思得多,
    歌的主題也比較闊,
    不單是歌, 日本連PV也拍得不錯……….

    有時單看日本音樂節目, 就算不明白,
    視覺上已經是種享受, 以MUSIC STATION 為例,
    舞台BACKGROUND和SPOT LIGHT會因應不同歌手演出而轉變,
    香港的總是黑漆漆, 死氣沉沉…

    第一首所聽的日文歌應是小時候看卡通的OP….

  • 絶對同意

    話明聽 ” 音樂 ”, 就應該先聽 melody,

    其次歌詞~~

  • anime歌同game歌限定…=0=

    j-pop就好少聽~

  • 勁鐘意jpop~ 

    我識日文, 可以聽埋feel埋d歌詞~普遍來說jpop俾香港流行曲質素好一點不過香港都有高質素的流行曲既~
    第一隻聽係咩日文歌.. 唔記得lu.. =0=

  • Mr.Children..

    一生中最鐘意

    聽完心情真係會好轉=]

  • 我都鍾意聽~但第1首就唔記得了..

  • 極力推介 Mr. Children – kurumi ,超有感情

  • 同意音樂是無邊界的!

  • [只需透過歌聲,便能夠引起眾人的共鳴,
    這是日文歌才能做到。]

    不同意.

  • kinki kids ar i love~^^

  • 我都好小聽..
    聽英文歌多!

  • 我唔係針對大家的音樂取向, 你鍾意jpop, 有人鍾意kpop, 有人鍾意cantopop, 不過有啲comment又真係令人摸不著頭腦… =,=

    1. 有人話聽歌只care佢個melody, d詞係咩唔重要, ok, 咁你話咩hkpop唔好呀, 你都係聽melody啫嘛, 洗咩黎d詞填得好唔好啫,hkpop填到不知所謂都無問題啦,咁你又介意??

    2. 又有人話日本同外國d曲風你一聽就知佢想表達咩,開心唔開心,激勵定悲情, 唔似香港個d聽完都唔知想點. 第一, 我唔見得人地個d真係一聽個melody就知佢想表達啱, 第二, 我本身識日文, 我發覺有時日文歌唔係慢就講緊悲情架喎.

    當然我贊同”音樂係無邊界”嘅, 同埋音樂呢d野都好主觀,只要你鍾意就ok啦!

  • 好似係愛既櫻桃
    定唔知係澤尻定係yui-_-”
    都係我阿哥听先既x)

    kaman

  • 音樂的旋律本來就有著表達心中所想的能力

    一個將靈魂傾注在音樂上的音樂人,單啍唱旋律就有感動人心的能力

    而日本的環境正好造就了一個又一個才華洋溢的音樂人

    正是香港這個商業社會永遠追不上的差距

  • 多說無益,例子最重要

    香港在哪可以找到這種歌呢?

    夕闇迫る雲の上 【暮色漸暗的云層上】
    いつも一羽で飛んでいる 【總是單獨飛翔著】
    鷹はきっと悲しかろう 【老鷹應該很悲傷吧】
    音も途絶えた風の中 【在無聲無息的風中】
    空を摑んだその翼 【抓住天空的它的羽翼】
    休めることはできなくて 【無法休息】

    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    鷹のようなこの心 【像老鷹般的這顆心】
    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    空を舞うような悲しさを 【在空中飛翔的悲傷】

    テルーの唄 【瑟魯之歌】

    作詞:宮崎吾朗
    作曲:谷山浩子
    歌:手嶌葵

    雨のそぼ降る巖陰に 【在飄細雨的巖石邊】
    いつも小さく咲いている 【總是小小的開著】
    花はきっと切なかろう 【花朵應該很痛苦吧】
    色も霞んだ雨の中 【在色彩迷濛的雨中】
    薄桃色の花びらを 【淺粉紅色的花瓣】
    愛でてくれる手もなくて 【無人撫摸】

    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    花のようなこの心 【像花朵般的這顆心】
    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    雨に打たれる切なさを 【受風吹雨打的痛苦】

    人影絶えた野の道を 【在無人煙的野徑上】
    私とともに歩んでる 【和我并肩行走著】
    あなたもきっと寂しかろう 【你一定也很寂寞吧】
    蟲の囁く草原を 【在蟲兒低喃的草原】
    ともに道行く人だけど 【一起前行的人們】
    絶えて物言うこともなく 【無話可說】

    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    一人道行くこの心 【單獨前往的這顆心】
    心を何にたとえよう 【把心比喻成什么好呢】
    一人ぼっちの寂しさを 【孤單一人的寂寞】

    終わり

  • 我喜歡聽日文歌
    但會令我喜歡的日文歌卻不多

  • 第一次聽的
    應該是中島美嘉的glamorous sky
    和伊籐由奈的endless story

  • 我係Jpop迷~ 好多avex 女歌手or 組合都好鍾意~
    hikki 同w-inds都鍾意~~

  • 我都好中意日文歌嫁
    第一首聽既係
    NANA電影裡面
    中島美嘉既Glamorous sky 同埋
    伊籐由奈既Endless story

    而我最中意既係YUI既Good-bye days
    唔知你地有無聽過呢?

  • 宇多田光係我最常听的
    我覺得听歌有時明白歌詞當中含義當然很重要
    若然melody都能感到人心, 那不是更棒嗎?
    有時候听過一首歌, 進而找尋它的譯詞, 就會更能夠明白整首歌的意思.
    其實有好多人都因為听日文歌而學日文的.

  • 音樂是無邊界的,
    縱使有著不同的語言的歌詞,
    但透過音樂,
    是能夠傳遞不同既訊息給全世界的人

    很讚同作者說的這句…完全感同身受..

    另外..那張AYU很美..   =3=

  • I remember the first Japanese song I heard was Kinki Kids’s

    though I’m w-inds. fans for 7 years lu~^^

  • 我只聽台灣日文英文歌  ;)

  • ayu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 第1首?唔記得lu

    但最愛係B’z嘅 Ocean

  • 我覺得你好主觀

    用甚麼melody一流

    我覺得只是有些歌

    我想有些歌是用反差的喔

    不是一聽就知那是開心還是不開心

    那不是太膚淺嗎?

  • 愛日文歌X]

    第1首應該係細個時聽既動畫op吧-3-

  • J – POP
    J – ROCK
    VISUAL ROCK

    總之是日歌都愛XD

  • 我愛JPOP!

  • totally agree!!

    i just love J-POP~~

  • 超愛聽!!
    我第一首聽既係涼介既Asia之夜
    之後就愛上左HSJ喇-v-

    其實只要有心機
    睇完中文歌詞
    再聽就會知講乜架啦~
    所以到而家都好中意聽-v-

  • JAM Project 王道!!

  • 我中意聽水樹奈奈既歌
    佢把聲好聽, 唱功又好, 最厲害係佢可以將首歌既精神同內涵完完全全咁唱出黎
    推薦!

  • 我已經對香港樂壇死心

    J-pop 、J-rock萬歲~
    (當然平時都會聽下英文歌)

    好聽就得啦…
    果D鐘意聽歌詞ge人不如去聽啦=.=
    d詞都寫得好靚@@

    個人意見…不喜勿插

  • @QterrylamQ - 

    呢首歌(詞)如果係香港出左街…
    可能會變左兒歌@@

    話說香港有d歌如果唔關愛情事就會拎左去做兒歌…= =
    唔知大家有冇發現呢個現像…

  • 我都好中意聽JPOP,
    雖然不明白歌詞的意思,
    但可以在網上搵
    我已經忘記了第一次聽的歌了,
    我是J飯”最中意JUMP~

  • 本命係新垣里沙@morning musume

    但我聽得最多既係AKB48既歌~

  • 第一首聽嘅日文歌? um…好似係”東京愛的故事”嘅主題曲, 定係”同一屋簷下”嘅主曲”仙人掌之花”呢? 唔係好記得添!

    斃! 俾人估到我嘅年紀添! 但其實香港播放”東京愛的故事”嘅時候, 我都係讀緊小學啫!

  • 第一首是YUI的good bye days (((:
    單單是日文 已經覺得很好聽
    Arashi ! One Love ! Love so Sweet ! (:

  • 我鍾意左日本歌六年*v*
    到左而家可以話非日本歌不聽xd
    哈哈..我唔單止聽j-pop..連j-rock都聽埋!(笑)

    其實日本歌好多都係由歌手親自作曲填詞
    所以唱出黎特別有感情 特別投入
    而且佢地會善用各種樂器去編曲
    唔會只用幾種樂器咁單調

    日本歌手有好多都好正
    w-inds./大塚愛/Aiko/YUI/Lead/ayumi/alice nine/the gazette/SuG …etc

    我鍾意太多日本歌手…真係講都講唔哂XD

  • 我都5明歌詞….

    又點明歌曲裡蘊含著的感情..?

  • 我最愛ARASHI_了*
    不過第一次聽日文歌係kinki kids xD

  • 最鐘意ge日文歌係…
    彩冷ge”last note”>3<

  • I love j-pop

    jpop’s the best damn thing ever~

    it’s just plain wonderful

  • 超愛日文歌

    第1支聽的係Gundam Seed 的 Invoke不過最中意L’Arc-cen-Ciel 同 V6

  • 日文歌超級fans desu!!
    努力學習日文中~~
    不過其實日文歌大多數歌詞也只不過是簡單的日文而已~
    只要記得所學的東東~
    就會聽得明白^^

    喜歡唱日文歌~
    因為歌詞容易記得~
    只要記得主題就可以了~
    還有我喜歡日文歌的情感
    每一首都不同
    跟香港或其他語言的歌不同
    香港的流行歌十首有十首都是love ra-bu的…
    悶悶悶悶悶悶悶悶悶…

  • 我大愛日本搖滾樂團L’arc~en~ciel*

    太正點~~

  • 山p的l0ve s0ng
    真的真的很感動了我*v*
    這是我最愛的1首xd

  • 第一首聽係咩就唔記得喇

    但係我好愛日本,日劇,日文歌

    最近好中意聽prisoner of love 自己作自己唱 好好feel

  • 很同意,音樂是無國界的

    覺得日文歌真的很touch
    總覺得歌手對自已的歌,充滿感情,
    像他的baby一樣?

    他們只要用melody就可以表達到一切
    聽歌嘛,所以melody先係最重要,不是嗎?

    廣東歌,十居其九,都是情歌..
    而且感覺都像講歌詞?
    聽完後,只記得一堆歌詞,有點受不了
    不過,JPOP和英文歌,都可以用melody帶到我進那個情緒
    有種這樣才是享受的感覺

    聽JPOP可以得到心靈的滿足,得到支持,得到勇氣

  • >W<好認同,,而且多元化好多”

    我最最最鐘意ARASHI*

    都鐘意Mr. Children,,宇多田光,,D-51,,EXILE,,中島美嘉,,東京事變…好多好多~~

    仲有動畫既XD

  • 最記得玉置成實的Reason..

    其中一句譯左中文之後係咁:

    「訴說未來,教人難為情..

    可是又不得不敲..那扇通往明天的門..」

    超級印象深刻的一段歌詞..

    雖然日文我大部分都聽不懂..

    但聽的時候感覺很可愛..

    只能說HK歌手實力不高..

    站著唱都可以走音..

    但日本那些大多都是邊唱邊跳又不走音的呀!

    最喜歡的是AAA…

  • 為大家介紹

     *水樹奈々*

  • 我係韓飯…
    呢到有冇仙后牙?
    韓國萬歲…
    東方神起都有唱日文歌…
    好好聽…

  • I m a big fan of Ayumi Hamasaki lol

    I like her most of the songs..

  • @kinmao - 

    要是這種帶著濃濃悲傷意味的歌也可以變成兒歌,不是我們香港的兒童太早熟就是分辨的人太腦殘

  • 同意ar!!日文歌 就算淨系純音樂都好好聽^__^”

    廣東歌 第一次聽個陣覺得幾好聽..

    但聽得多好厭lo `

    加上個個都唱 個個都播個首……

  • I totally agree with your entry. JPOP has the ability to heal others with its melody and lyrics.

  • 我有嫁!

    系好鍾意; )

    我鍾意w-inds.嫁!>w<yui既歌都好聽..

    我成日都覺得日文仲好聽過中文…

    因為我覺得日文的歌詞真的很有意思…

    還有很好聽>u<

  • 一開始聽YUI-Tomorrow’s Way VERY GOODXD
    慢慢開始逐首學YUI既 GOODBYE’S DAY
    LOVE&TURTH都OK

    跟住開始聽大塚愛..

  • 好中意日文歌!日文歌翻了中文的意思比中文歌的歌詞還來得有深度~

    第一次聽的應是KAT-TUN的Never Again

  • 對日文歌較為少理會,ha
    可能不太留意~

  • (舉手)正宗日飯+Jpop愛好者

    日本歌唔止melody好同歌手有水準, 就連歌詞都好有意義

    對於好似HK咁(消音)同ma歌詞一味講情愛, 我覺得日本好幾十萬倍

    (以上只是個人意見, 不滿ge當睇唔到就算, 消音內容有點偏激本人不會解釋)

    第一次聽應該係細個睇動畫!

    真正愛上就係大概….久石讓老師作ge世界の約束同北出的消せないの罪

  • 終於找到知音人了

    不過我喜歡聽的是動漫歌

  • 我剩係聽日文歌

  • 超級不認同
    應該是
    只需透過歌聲,便能夠引起眾人的共鳴,
    這是[音樂]才能做到。

    使咩分來分去,咩主流唔係分流,音樂就音樂
    好心尊重下人地的創作啦

  • 很喜歡聽On Your Mark(Chage & Aska).(雖然不是第1首的日文歌.)

    此外有不少動漫歌我也很喜歡(應該是說我大部分都是聽動漫歌)

    如君をのせて、鳥の詩、DAYS(FLOW)、懐かしい宇宙(新居昭乃)

    ALI PROJECT歌的風格好像也很少見.

    現在有些日文歌我能看懂5-10%歌詞.

  • 我都是日飯~同意你的說法~

  • 我好鍾意日文歌架.
    學過下日文,所以都ok明d歌詞.
    特別鍾意X Japan同Gackt…嘻~
    不過一聽就分到係咩種類既歌就有d難度…

    其實其他地方既歌既旋律都好一流架.
    就算唔明個個語言,個旋律同歌聲都吸引到你就係好歌啦~
    唔止日文歌先至令人有共鳴,有鼓勵人心既作用既…
    好多都得,即使係廣東歌都有架…
    不過呢d野…好個人既.

  • 我同樓主一樣諗法 只係英文歌既區別@@

  • 我都好鐘意聽日文歌=)
    旋律好好聽>0<
    歌詞好有意思!!

  • 不見得香港流行曲的歌詞很好

  • heheee是同伴啊

    我真的很喜歡聽,雖然我也有聽一點cpop,
    但近排還是聽回jpop…
    AAA的歌很好聽啊

  • 話說好久沒有聽HK POP,
    那時莫名其妙地去聽J POP,一聽就迷上
    我不否認有實力的SINGER,
    是感覺好多HK POP也是千篇一律,
    什麼也是情情搭搭,失戀,單戀,暗戀,明戀,熱戀

  • 呵呵呵 你啲fd唔明白你呢 基本上我聽日文應該多過中文呢 第一首聽既歌就唔記得啦 但第一隊鍾意既組合就係speed呢 不過解散咗lu

  •  聽melody已經很好

  • MELODY很棒真的!
    聽了4年多J-POP
    發現很多歌曲.歌詞都很有水準
    歌曲風格也很特別
    而且聽多了愈來愈多歌詞也能聽懂
    百聽不厭-00-害我有過千首J-POP在電腦
    沒錯J-POP的魔力很強大

    最喜歡UVERworld-_,-v

  • 一向都聽J-POP,

    其實唔單止J-POP,連J-ROCK都值得一聽

    第一首聽既應該是卡通片的日文歌..?

    直至有第一張細碟是酒井法子.

  • 第一次聽jpop係morning musume既mr.moonlight..所以去到依家都多數聽h!p d歌-v-
    開頭都係鍾意個旋律,依家反而想知道多D歌詞既意思所以去左學日文._.

    不過,其實我jpop同廣東歌都鍾意聽-___-

  • 聽了jpop有10年,可能本身喜愛日語這種語言
    現在仍然很愛

    我最愛Mr.Children的歌,因為旋律不但好聽
    歌詞亦好有意境,往往能夠引起我的共鳴

    sukima switch也是我愛的組合!

  • 非常認同,我自己本身都好鐘意J-POP…
    第一首聽的都係最鐘意嘅係”長久”

  • 我最喜歡RURUTIA的歌…
    有一些好悲涼的感覺

    RURUTIA嘗試過不同的風格…不過個人還是喜歡較哀傷的歌

  • 我成日聽日文歌!!
    第一次接觸係平井堅之前個隻十周年出個隻碟
    電視賣廣告
    之後就多接觸到日文歌
    到E+, 屋企多數ge碟都係日本

  • @ICHIGO_8 - 
    我都好鐘意UVERworld ga!!

  • 同意你講既野`

    好多人都吾明`

    一首歌已經可以令我好開心`

    最中2聽J-POP同VISUAL ROCK`

    =]

  • 我比較喜歡misia =)

  • 我成部IPOD都係日文歌。=]
    其實HK都有好多日飯…
    只係大多數日飯都比較低調-口-

  • L’Arc~en~Ciel本命

    每次聽《星空》都會非常感動

    心中就好似有股衝擊咁

    細個已經好中意,

    人個大左,我會搵歌詞,

    宜家漸漸聽得明日文了

  • 第1首是kinki kide ge歌-v-”
    之後就不停其他歌手ge*~
    我自己都幾中意日本,,學過1陣仔*~

    總之1句,,日本歌正!!”

  • 最愛花樣男子2裡[嵐]唱的’Love so sweet’ ! ! !

    仲有 宇多田光的’Personal of love’,'Flavour of Life’~

    都超好聽! ! !

  • 嘩…原來咁多人都鍾意jpop架…

  • 本來我并唔係日反”
    亦對日文歌冇乜大興趣,
    至於鍾意聽日文歌係因為睇左日劇=]
    佢地個d片尾歌幾好聽.
    聽下聽下就好鍾意聽日文歌了xd.
    但係我又冇乜待別鍾意邊個歌手”
    好聽既歌我就會聽!~!

  • <table id=”HB_Mail_Container” height=”100%” cellspacing=”0″ cellpadding=”0″ width=”100%” border=”0″ unselectable=”on”>
    <tbody>
    <tr height=”100%” width=”100%” unselectable=”on”>
    <td id=”HB_Focus_Element” valign=”top” width=”100%” background=”" height=”250″ unselectable=”off”>

    我鍾意英文歌多d=]

    最愛tATu了^^

  • 我愛聽日文歌!  =)

    全因為我愛Hey!Say!Jump~

  • - 我好中意架

  • 我係日飯..我明白你感受...

  • 這個標題吸引到我看看^^”
    very 鍾意聽日文歌,,無論J-Pop還是J_Rock都是~~
    最喜歡Aucifer同Glay,,也是我第一次喜歡得最耐我樂隊~~!
    第一次聽就不記得,不過多數都是動漫中接觸到,,

    其實係我的意見來說,,日本的音樂文化比香港發達得多,,
    起碼種類已贏了香港幾條街了!
    (大部分)日本的歌手都能把歌中的感情表達出來,,
    所以即使我不是太懂日文也能感受得到~~

  • 日文歌好多都好好聽ga…
    以前男朋友夾band的…
    佢話日文歌d melody 無中文歌咁易估wor…
    其實總之好聽… 咩語言我都會聽ga…

  • i only listen to jpop songs ……

    dun even understand japanese ~

  • 日本ge歌有感情得多..不容易厭

    其實聽旋律都明首歌講咩

    可能我是日飯吧!

  • CoMmenT=]

    yui D歌都ok嫁 ><

  • 超鍾意ar! like KAT-TUN very much!!!

    之後都鍾意埋j-rock d 歌! 一樣咁正!

  • 第一首日文歌 = 倉木麻衣的 Key to my Heart

    不過…認真算的話…還有無數首日劇, 動畫歌在這之前呢…

    到底第一首是哪首, 真的無從算起 XD

    不過 J-Pop 真係贏 cantonese pop 好幾條街

  • 十分認同作者的講法…自己身邊的人也說聽不到他們在唱什麼

    跟朋友分享根本就是水溝油,他們只喜歡hk 唱k…唉

    所謂音樂無邊界嘛…雖然大家身在不同地方、說著不同的方言

    不用明白什麼道理,靜靜感受那種曲風就夠了..

    希望我日後能識到有共嗚的知音吧…

    第一首好像是…中島美嘉的..

    另外一提..我好喜歡ayumi hamasaki>3<

  • 我有聽,,中意j pop同j rock

  • J POP,,J ROCK我也喜

  • 可能是因為本人比較崇日的關係,almost all songs =>

    LOVE~~~~~~ DAISUKI!!!!!!!

    My first songs …. I just remember is the songs of a cartoon ~

  • 香港d歌多數都係失戀歌

    但係日文歌既歌詞都會有講友情啦…或者對愛情既期望

    我都鐘意聽j-pop

    佢地既曲風好似好聽d咁

    唔知呢….可能呢d係習慣,, 習慣左就會想一直咁聽落去

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *