September 2, 2008

  • 改學制,是好是壞?

    maple_love0220 @ Guest

    今天是開學日,而我也正式成為一個中四學生。
    校長講話時,不斷提醒我們要努力讀書,因為我們是最後一屈的會考生
    因為我們再沒有任何機會重讀中五
    即使你以自修生的身份參加2011年的會考,你也沒有任何機會讀中六
    新的學制和舊的學制無論在課程設計、班級結構、成績評核等都有大大的不同。
    我在選科完全明白到「一子錯,滿盤皆落索」的意思。

    在校的同學,都自稱為「犠牲品」,下屈的學生,稱作「白老鼠」

    我們這一群「犠牲品」,對於前路盡是壓力。
    因為身邊的長輩都不停的提醒我們,機會,只得一次
    要不你升上中六,要不請另尋出路。
    在我們的世界上,再沒有「重讀」這個詞語
    會考的難度,對我們而言,比之前更深更難更大壓力。
    而在會考過後,升上大學的同時,下一年的中六學生也同時進入大學。
    在將來,大學生的數量愈來愈多,中五畢業的學生,生存的空間又少了。

    我們的師弟,弟妹就變成了「白老鼠」
    對於新制一無所知,她們前途一遍灰暗,在等著她們的……又是甚麼呢?
    成績單上的計分方法完全不同了,所學的也不同了。
    對於她們面對的公開考試,完全沒有一個概念
    在她們升學時,出現了兩批中學畢業生準備升大學,競爭會否又更激烈?
    將來滿街都是大學生,找工作就顯得難上加難。
    當然你可以進研究班當碩士、博士, 不過時間自然會更長。

    你是「犠牲品」嗎?或是「白老鼠」?
    對於新學制又有甚麼看法?

Comments (281)

  • 我係最後1年xd

  • 我都係犠牲品 -__-!!

  • 我中5了~”~

  • 我唔係香港讀不過今年都GCSE啦

  • 我本來係犠牲品
    差少少變白老鼠
    而家兩樣都唔係
    =D

  • 我系犠牲品
    衰左冇下次

  • 我是犠牲品
    要準備犧牲了t^t

  • 我係白老鼠-.-

  • 慶幸逃過一劫…今年會考- -”

    但係其實我地一樣冇得再repeat..-0-

  • 結構性社會,讀完書一樣冇咩其他出路

  • 我係白老鼠

  • 犠牲品-v-
    會考好大壓力.__.
    衰左都唔知點v_v

  • 有重讀!
    不過好難搵學校repeat
    教育局特登開一屆重考會考

  • 一衰左就完蛋啦

  • 我同你一樣,最後一屈喎 加油啦

  • 講真就算係而家讀完大學…真係搵到好工咩?
    係,樓主講過可以讀上去,但係除左時間仲有錢呢?
    我唔想再用多屋企人一分一毫黎讀書,唔想以後佢一唔高興就因為我用左佢好多錢讀書而比說話我聽,更重要既係,我早已對讀書失去興趣,而家我係外國,係比佢迫出黎…

    我覺得好煩好無助

  • 犠牲品一件
    而家好大壓力中.

  • 我係白老鼠.
    其實讀戈方面我唔擔心,
    我係擔心大學既學位會爭得好緊.

  • 我慶幸我剛好是本年的會考生..
    對於改學制 我抱著不樂觀的態度

    對舊學制的同學來說
    沒有重讀的機會 故然麻煩
    但在舊學制中五畢業的
    卻會面到前所未有的難關
    沒經驗  沒學歷
    比起那些三三四的學生
    少讀一年書
    學歷又比較低.

    對三三四的學生的效果更令人懷疑
    一試定生死 機會只有一次
    同樣是沒有回頭的機會
    即使第一關過了 進了大學
    他們的經驗始終不及舊制的大學生
    別人考過CE 及 a level 的痛苦
    學習到堅持 努力 付出
    新學制一次的考試
    能否教懂他們舊學制兩次考試中獲益的東西?

    另外我對SBA的感覺亦不良好
    坊間補習社 有現成的例子讓學生抄襲
    又或者學生只是隨便寫個400字
    交足字數便算了
    語文學習, 真的可以透過SBA在日常生活中提驗?

    我認為從生活中學語文是必需的
    但SBA是一個錯誤的方法
    如果不是以”交功課”的形式進行
    相信效果一定會好多了
    比如說 以會話形式進行輕鬆的討論
    發表自己的體會和意見
    相信學生更能溫故而知新, 學到更加多的東西
    同時更杜絕了 以抄襲來獲得會考分的方法

    教育局 到底有沒有真切地為學生著想過呢?

  • 我係白老鼠
    的確對新學制一無所知
    都唔知第時會唔會搵唔到工

  • 我就是其中一隻的「白老鼠」。

  • 會考同HKDSE新高中文憑一樣都係有冇心機考的同你考,有心機者一定可以有理想成績

    AL就唔同,溫熟未必考得好

    仲要考兩次而好多CE野在AL重複,浪費時間

    (我09 AL)

  • - 我都系犠牲品; 依家已經覺得好大壓力.

  • 推行新學制就一定會有人犧牲…做試驗品
    我地未試過334,又點知334好定唔好..
    香港教育制度一向都比人鬧開.. 好多人寧願海外升學..
    香港人才都有流失.. 政府都想改變下..
    教改..慢慢改就會失去優勢

    唔好咁快下定論住..唔一定前途一遍灰暗既
    你惟有加油喇! :) 我妹妹都係form4. 
    老套講句…壓力都係原動力既一種嘛

  • 所以09年hkcee我一定要攞高分
    10年實在太大競爭啦~

  • 你唔識打定唔識寫個”屆”字呢? 中四啦喎…

  • 最後一屈???
    確定沒打錯字嗎??

  • 犠牲品。

    form4

    冇多一次機會lu...

  • 嗯我都是最後一屆HKCEE

  • 犧牲品是也 xD

  • 我中五 該慶幸吧?
    前路茫茫啊…

  • 犠牲品 >,<”

    好大壓力, 一take 過 >

  • 這也令學生不能出英國讀書,
    以前學制一樣,現在開始有分歧了
    外國讀書的學生回港繼續讀書/找工作也愈來愈難

  • 我係犧牲品呀都係: (
    真係好唔想搞到自己咁大壓力: (
    不過無計._.

  • 我都係今年F4…大家為下年既CE加油喇…

  • 我係白老鼠/.

  • 會考又煩,334又煩
    政府點做野丫

  • 我刀係最後1年-3-唉`早知移民算

  • 334=生生死,上到大學就死

  • 犠牲品是乜- -

  • 我今年f2
    第2屆334制xd
    luckily=)

  • 我今年中四=犧牲品~

    知道CE難成甘勁灰=[

    考得差都唔知點算..

  • 我係犠牲品-v-
    好大壓力,如果衰左就乜都冇哂

  • 我系白老鼠-_-

    好擔心第時自己會點

    得一次機會比我上大學 ._.

  • 我原本是犠牲品  後來變了白老鼠
    唉~

  • 最後一年, 即使過去的初中生涯我都是HEA過去,
    而成績也是不過不失, 順利進入自己想唸的班,
    唸八科都是自己想讀的…外加一科自修中史,
    我的目標是…考起碼6A, 以拔尖身份提前一年進入大學

  • 冇計
    面對點都要面對 ..
    你係有料既 .. 你唔洗怕 d 咩 ..
    你係冇料既 .. 就算唔改都唔見得你會點 ..
    盡力而為啦樓主你 ..

  • 犠牲品

    唯有努力讀書
    爭位讀上中六

  • 我係犠牲品 …

    依家煩惱緊自修咩好 …

    因為我想考好個會考等拔尖

    唔洗愁爭蹦頭 !

    其實改學制令兩屆學生兩敗俱傷

    只係令大家都會辛苦煩惱 …

    何況新學制不見得比舊的好

  • 犠牲品-v-………….

  • 我係白老鼠-.-

  • 我是「犠牲品」

    我的意見是 : 與其知道我們是最後一年會考 

    那我們就要比任何人努力,furthermore,確實教統局為了這一年下了不少苦心

      例如升上大學學位將會增加;課程也因應學制改變而不同

     我認為最後一年也不是壞事,或許可以用不能重讀而更努力吧!

    試試從第二個角度想,表面上是不公平,可是諗深一層 這些壓力不能令你更用功讀書嗎 ? 事實改不了,嘗試改變自己。

  • I’M 犠牲品 too.

    唯有盡力改變結果

  • 我都係犠牲品…

    不過唔係話有一年重讀咩

  • 我準備在會考後等死了。

    完全不知道會考或中四失敗後可以做咩。

  • 我都系中四…唔諗得太多…唯有盡力吧..大家加油..共勉之^^

  • 白老鼠T__T

  • 我e隻白老鼠
    好頭痛T_T

  • 我是白老鼠..
    說真的, 不覺得334制度一定比舊制度好
    我到現在也不知道 334將來的路怎行?
    而且,升讀大學的”徑”爭也更加大.

  • 這個時候轉制的代價太大
    遠遠超出香港的教育界及勞動市場的承托力
    學生 , 家長 , 雇主 .. 到時將會經過好一段時期痛苦的洗禮
    雖說334對學生個人全能發展及減少考試壓力有一定的幫助
    但對社會現存不同學歷的就業人口的問題就肯定會惡化
    特別是那群中五生
    成為一個畸型的就業社會
    學生雇主屆時無所適從
    ‘究竟我的學歷資格認可性是如何?’
    ‘究竟那一種學歷資格的人才能夠勝任我的工作?’
    我想
    答案暫時無從考究 .

  • 我都係白老鼠/[]

  • 每一個國家,都有唔同既制度,

    政府要我地咁,我地都冇咩辨法,

    凡事盡力而為lo…

  • 第一界白老鼠……唔知要做咩……好似深左咁…

  • 我係犠牲品/__

  • 我係第一批334的學生…
    e+剛剛開學,就要趕課程,..因為學校要係6年裡面教應該7年教既野…
    真係有d辛苦…加上壓力好大,常日都唔夠訓,又好頭痛…
    學校又要求我地做20個鐘義工,同埋參加好多唔同種類的課外活動

    e+有種想死的感覺=[

  • 我係白老鼠.

    其實我都唔知選科想點/ 田

  • 我還是喜歡七年中學。

    但六年又容易和外國接軌 -__-

  • 下屈係咩意思…..?

    香港的垃圾教育制度”係我既其中一句金句。”

  • 我第二年334

  • 我地係未代考生…T/T

  • 我09CE..

    不過都要迫自己唔可以重讀

    新學制對你地呢屆好似完全冇好處..o_o”

    共勉之

  • 但我覺得有小小對有會考既同學唔公平

  • 我係2011年既「白老鼠」

    ><

  • Education Bureau 去死啦

  • Education bureau 去死好唔好?

  • 我係白老鼠~_~
    要同比自己大1年既人爭學位-_-
    我覺得白老鼠壓力大d-_-

    有d野唔明阿.乜2011年仲有會考咩?
    如果你地升唔到中6可唔可以重讀新學街下既中4-_-?

  • 犠牲品!!!

    好可憐!!

    相信我地呢屆競爭係前所未有!!!

    不過..

    唔緊要啦!!

    大家要一齊努力呀!!>3<

  • 上面我打錯字-_-新學制至岩

  • 不幸地….我當上了第一屆的白老鼠

  • 白老鼠[:

  • 做左白老鼠!= =”"

    我唔認為學校會應付都新學制!

  • 唉…為甚麼我們是最後一屆??

  • 好主觀. 唔可能而家就定奪是好是壞

  • 我好驚自己升唔到中六ar
    升唔到點算>,<
    i must study hard!!

  • 我是犠牲品-_-

  • 救命呀!!!
    會考考得咁差, 點算好?!!
    12年免費教育, 個個出黎都中6…
    我寧願遲幾年出世囉!!!

  • CM 4 u

    我系尾二戈屆~
    壓力都吾細嫁…

    一個吾覺意要重讀…
    就要同9394′S 學生一齊爭一個大學學位…

    真系有D想…索性考吾到CE
    就直落94戈屆算數…

    中五生吾值錢啦…
    黎緊香港中五畢業生…
    睇黎都要投入祖國既懷抱囉…

  • 我都係「白老鼠」

    唉,,好驚失敗,之後實死

  • @iamsiuin - 
    聽說為了配合新學制大學的學位會增加多一倍…
    如果是真的話就沒有競爭了…

    不過對”犧牲品”而言
    新學制令他們承受的壓力增加了
    最擔心的還是目前的最後一”屆”會考…

  • 我係犠牲品 呀 /.   好擔心

  • 我係白老鼠
    但我家姐係犧牲品

    我好擔心冇得佢重讀
    冇機會

    而我地又係一次定入邊間大學
    好大壓力

  • 一次機會jar~_~

  • 改正錯字先, 應該係屆, 唔係屈

    我係犧牲品, 都有d擔心….幾大壓力….
    另外如果第時考大學要同咁多人爭, 又好似話唔加學位..

  • 2010 al

    就算咩逼埋黎最後都要面對, 最好盡早計劃, 有番個個人學習模式
    讀到mock後有個對科目既大致觀念
    感覺就無咁難讀
    學弟妹們加油喔

  • 咁多年黎都改過唔少野
    白老鼠又何止呢一批咁少呢

  • 我都係犠牲品..,

    所以…我地依d犠牲品1定要比d心機

    機會,只有1次.

  • 我覺得有HKCEE比較好
    到考AL個陣都叫做有過考公開試經驗
    會冇咁驚
    幸好我仲有機會考2009 CE-v-

    三三四一d都吾好-,-

  • 我都係最後一屆會考既人

    我間學校俾重讀,但係讀新學制D野=[]=

    俾你讀到都明玩野T^T

  • 我都係最後一屆哩-3-
    drop左都唔知點算~
    1定要好好努力呀!

  • 我係犧牲品…
    希望我地呢批犧牲品可以係最後一屆考好佢xd

  • 我地需然係犠牲品….

    但係點講都好….

    我地都係要讀好個會考…..

    即使我地唔係最後一屈都好……

    都唔好諗住有第二次機會……

    應該向前看……

    一次就要成功!!!!

  • 我係白老鼠~

    我是334人

    ;)

  • 相信是壞…

  • 最後一屈的會考生。-3-

  • 白老鼠~白老鼠~白老鼠~白老鼠~
    第二次的白老鼠~
    驚……

    對新學制帶來的利弊沒有瑕想….
    只知……
    要be the best才能生存
    因為這是個弱肉強食的社會
    適者生存……

    真悲哀…囧”

  • 搞到我勁多fd博哂命想拔尖 xd

  • 唔係最後一”屆”ma????

  • 我是母語教學既犠牲品t3t
    我今年中五:]
    尾二個屆會考.

  • 09 AL

    CE係好低能的考試(好多垃圾墊底),考唔好係自己懶一手造成,新學制簡直超低B,科LS仲易過ASL LS一半,修3科elective,你估有冇3AL甘難喇?

    改制係有利香港未來,唔好只顧2010/2012兩批人,正短視!

  • 我是「犠牲品」!
    嘻”
    可交個朋友xP

    但有時..
    壓力..使人進步*
    說不定..
    會考會考得好,,

  • @hermone_0124 - 

    我是應屆會考生,我也自覺成為了新學制新試題的實驗品。

  • 對今年中三黎講係好事黎,

    對你黎講係壞事 :)

  • 我係第2批白老鼠= =

  • 我覺得就算你係邊樣都唔重要…最緊要係你知道自己將來條路點行就得喇!!

    唔一定要跟佢既方式升上去既~~

  • 將來滿街都是大學生,找工作就顯得難上加難。

    不過有咁多大學生咪一樣會係一堆好有心讀 一堆冇心讀

    只不過將一堆冇心讀書的人掛左個名譽

  • 我中4…唉…

  • 同你一樣今年都係中四`{犠牲品}

    我寧願做白老鼠都唔想做犠牲品

  • 其實唔駛咁驚架。會考唔係甚麼,要拿14分不算太難,當你知道高考為何物,就真係「視會考如浮雲」。我都考過會考,盡你努力就得架。

  • 會考同高考,所經歷既野,唔止係學到努力付出,仲會嬴到真正既友誼。係自修室拉大隊讀書既滋味,仲有,學識係有限既時間做最多既野……

  • 我係白老鼠..=[

    我仲諗緊係咪同中4個班爭個大學學位…-.-”"

  • 我係第一屆白老鼠= =

  • 壓力啊v3v.
    犠牲品..
    真擔心往後“!

  • 囧…..我係最後一屆…..
    我媽話我生不逢時-_-”

  • 我知你地好大壓力….所以加油喇~~

    好慶幸我唔係呢,,我今年f.6=]

  • me2…
    最後1年會考的犠牲品…

  • 第一届的白老鼠。

    算吧,香港的教育制度`。

  • 犠牲品,末代會考生,
    日日都聽住ah媽叫自己俾d心機讀…
    以後會變成點真係唔知-~-

  • 而家真係讀乜都難搵工

  • 我是白老鼠 /.

    對 future 是 confuse.

  • 犠牲品…唉…me too…好有同感同共鳴…stressful

  • 我都係末代會考生=v=

  • 我本來也是最後一屆HKCEE
    可是轉了去國際學校避過了xddd

  • 競爭
    激烈

    最後一屈 的學生
    我們  犠牲品

    加油

    白老鼠努力讀書…

  • 冇所謂啦
    反正一齊死
    「犠牲品」同「白老鼠」都冇咩分別啦

  • 係-_________-
    白老鼠這裡就有一只。

  • ^_______________________^
    我都系犠牲品

  • 睇完樓主既野 我明白無奈

    中四學生 所承受既除了學校功課之外

    還要承受 老師和家人的一言一語 不是不好

    只是太少人明白中四學生的困難

    因為我都是今年的中四學生

  • 咦?!…咁如果我係5前既中五會考生,咁如果轉左學際,又會變左係咩程度呢?!@@

  • 白老鼠的一個我……根本沒有選擇的餘地….

    沒有past paper,一”試”(中學文憑)定生死……

    考的又不知道是3年定係整個中學生涯6年的內容……….

    前路迷茫,佢地講就好聽,我地d學生仲有老師做就難啦……

    佢講,之後就我地做……..我地做唔到,佢地就無野,但我地就一身蟻!

    係我地啲前途黎架……唔好咁樣黎攞我地黎玩野好喎!!

  • 我係白老鼠

  • 我不是屬鼠的><~

  • 白老鼠一隻=,=
    我個人認為因為咁樣
    學校更加重視我地E一級
    不過真係前路茫茫…….

  • 最後1屆好大壓力-.-”

  • 犠牲品-__-唔想做-v-

  • 大家逼死大家…算啦
    教育局開心咪得囉…我地尼d算係咩

  • 大學生已不是收入的保證
    到下一代……街上的都可能是碩士博士了
    畢業的年齡被推後….

    真的這麼多工作需要大學生嗎…..
    反之, 很多有特式的工作卻淡然消失
    真不知是否進步了….

  • 中 五 生 . 有 一 次 重 讀 機 會 . 當 然 我 不 想

  • 犠牲品
    教局真係= =
    之前間硬push d 學生, 將exam 日數縮短
    後來又TSA 又SBA
    而家連學制都玩

    學習為生命
    讀書為左Cert
    而家個society 要ge 只係一張靚Cert = =

  • 我係f.4,miss叫我地末代考生= =

  • 犠牲品報到 …
    2010 會考, 真係不容有失 ><”

  • 我系白老鼠/_
    唉其實我到而家都吾系好知新學制搞乜-3-
    只系知道個個大個我既都話334好辛苦/_

  • 實際上,
    本來係我先係犠牲品
    而你係白老鼠

    我本來今年係 F.5

    不過無啦啦又會比多左一年我地…

    就係 E 個 Point
    我屋企人就要求我出去讀書…..

  • 我是犠牲品!

    討厭..勁唔公平- -”

  • luckily that im having GCSE in other country, hahah.. macau is better than hong kong

  • 我係無學能測驗ge第一屆白老鼠
    又係最後一屆ce中eng拉curve ge犧牲品
    重有係AL ge亡魂
    而家係讀副學士ge羊仔
    冏冏冏rz……..

  • 將來滿街都是大學生,找工作就顯得難上加難??

    AL很辛苦的!,知道嗎?

  • 我只對這個政策感到無奈;;;
    政府為334的學生提供那麼多的資源..
    到底有沒有想幫助我們的際遇更好?

  • 都吾明D學制搞到甘做乜-_-
    遲下街度請既都系中6畢業` 大學畢業
    再冇中5畢業na`

  • 政府既原意係想推高個[教育水平]

    當然,咁既諗法好白癡,跟本冇分別

    咁做會令之前七年中學既中五畢業生唔公平

    另外,334既學生係中6既時候上大學競爭會好激烈

    能力較弱既同學會輸得難睇,相反叻既同學會更輕鬆

    搞到好似”貧富懸殊囉..

    反而我想問樓主..

    將來滿街都是大學生,找工作就顯得難上加難。

    係點解?宜家已經係,同埋334學唔會令大學增加學位.

  • 我也是白老鼠’

  • 我地要同依家中四爭大學學位’即係兩個人爭一個位’即係將會有一批係而因為咁樣所以讀唔到大學,反而依家中二個d,就唔駛做白老鼠,又唔駛同人爭學位,又可以讀少一年’

  • 放心吧, 最後一年的會考,會比較易(因為一般頭尾都會較易)

    只可惜…我是09ce生

    不過在我眼中,從沒”重讀”這二字

    會考並不可怕…只要肯讀就可以,

    可以說是種瓜得瓜,重豆得豆,

    家好月圓金句: 食屎柯屎 @.@”

  • 教育局一直都當學生白老鼠或犠牲品的了~

    好似之前的母語教學咁.根本無計劃清楚,

    對HK教育失去信心~

  • 其實政府定這方案,原本的目的係為了提高競爭力,但係競爭力只係香港人?香港大學生?3,3,4?最底的學歷係中6就係提高了競爭力?

    係,表面上的確是,因為都係要憑cert搵工,但係做得耐要看成績

    正如一個學生比你讀到中6,但係中3-中6的課題都唔明,咁有咩用,全部背notes,都用唔返出黎,因為都唔理解,咁有咩用?原本的學制其實我覺得無問題,ce同al的不同是ce係可以背,都可以過到,al係如果唔明就byebye,呢兩個公開試都令不少的人自我反省,但3,3,4呢?從ce,al中可見會努力而不求什解的人,最多只是勤奮的書呆子,而好學追求知識的,這種主動學習先可以,活用所學的知識,便真正提升香港人的競爭力,這証明香港d官員都係只著重外表成功.你係唔識,我比你100分右點,對我有咩影響,有,你會讚我好人,咁你自己?學到d咩?外國的讀書制度係著重學習的互動性吧

  • 只可以補充一句.搵到工做唔到野, 樣炒,公司無理由養一個做唔到野/唔做野的大學生吧= =”

  • 而家會考新制度既中,英文卷,我都係白老鼠=.=

    我中文老師都話,又唔知佢點出卷,都唔知點樣教D學生好!
    同埋教統局俾學校果D mock卷,廢嫁,根本同會考卷係兩種出法

  • 我都係最後一年會考”
    整係想盡快上大學~

  • 明顯地推行母語教學已經係錯左.
    自推行母語教學之後香港學生o既成績愈黎愈差.
    能夠讀到中六o既學生愈黎愈少.
    至於讀到上中六學生o既成績比起英文教學o既差好多.
    政府推行334學制係為左提高香港學生o既水平.
    334學制之後.就算讀到上中六都未必讀到上大學.
    因為大學收生將會作出調整.

    個人認為而家社會o既讀書風氣.
    升唔到上中4o既會好多.
    讀完中6之後升唔到大學o既更多.

  • 其實我覺得改學制之前好應該徵詢全香港市民,包括:家人,僱主 ………

    但我認為會考同高考應該繼續存在,只不過將佢個模式稍為作改動就可以了 ~~

    其實最重要的事,讓一些成績稍遜或較差的同學,重讀中四一年,讓佢地完全真正掌握到高中課程,才讓他們升中五考會考 ~~

    純屬個人意見 ~~

  • 我都覺遲d周街都係大學生

  • 唉 -3- 我都係犠牲品之一…
    真係要好比心機讀書,,唔係就麻煩喇@@

  • 我都就黎係犠牲品架啦 :(

    將來三三四多左一半人出黎
    但大學學位就冇多到
    競爭會更加激烈!!

  • 我都係最後1年會考;
    好大壓力;全部老師都不停講要考好今次會考既重要性!

  • 興幸自己岩岩考完會考
    所以兩樣都唔係-,-
    但係我有幾個表妹都係犠牲品..

  • 我是可憐的白老鼠`

    我寧願遲一年出世

  • @hermone_0124 - 同意 :)
    個人認為sba不但無用 而且係浪費緊學生既時間.
    老實說 有多少人真真正正能夠從做sba既同時吸收到其他知識?
    幸好我剛避過了不用當白老鼠{我係今年既會考生}
    其實. 教育局有無諗過.
    當2批吾同學歷既學生同時入大學
    舊制學生固然會受大壓力 因為學位相對地減少左.
    而新制既學生更不用說. 莫講話大學學位問題.
    讀少一年所學既野同舊制學生吾同.
    升上大學2方能夠容易地一齊學習嗎?
    而且. 一試定生死對新制學生泥講亦是一個難關
    因此至今仍吾明白點解教育局無啦啦要改制.
    到底有無諗過學生既感受?

  • @derekblue - 係呀:)
    其實我諗我地應該感到好彩.
    爭d就變左我地係犧牲品

  • 我係犠牲品,而家好擔心

  • 我是年輕白老鼠一年的F.2
    不過第2年334也不是好事吧…

  • 我係白老鼠呀
    我完全唔知高中學制係點
    完全一頭霧水
    都唔知點算?

  • 白老鼠是也.
    我們現在只能見步行步.

  • 准備犧牲那個
    壓力大的很

  • 我是犠牲品

    先生說一次定生死

    2011會考後,要study 334

  • 我d老師都係叫我努力讀書記!俾心機!

  • 我係白老鼠

    - -”

  • 09 CE…..”

    唔可以留班架>.<

    otherwise—> 變犠牲品

    壓力也不少………..@__@ 死都唔repeat! 努力

    我有個fd- -” 都唔知話佢係慘定係咩0_0

    留左2年

    犠牲品前一年–> 犠牲品–> 白老鼠 = =”

    就係犠牲品定係白老鼠已經成為事實.,..” 努力吧” 支持!

    學制真係差……替犠牲品and 白老鼠不值…不過冇辦法

    只能怪自己唔好彩-__-”  岩岩中正o個個gap位” 

    十分慶幸自己是最後一年”正常”會考生 =]

  • 我系白老鼠`其實真系第1屆`連past paper都冇得做`
    咩都吾知`就連老師好多時都筒吾到我地既問題
    因為佢地都系第1年教嘛`
    老實講`真幾覺得幾迷茫

  • 我係會考中英文科改革ge犠牲品 << 雖然中文有不俗的成績….

    而家細老就係334第一批ge白老鼠

    其實334ge中學同預科之後ge大學係2樣唔同ge野

    所以根本唔會影響到最後一批會考生ge大學學位數目

  • 我係犠牲品

  • 我係頭一屆白老鼠/口

    對於新制一無所知,前途一遍灰暗

    中哂/口

  • 我係白老鼠牙@@

  • 改制實有好有壞既。

  • 我也是一件犠牲品

  • 我都做過白老鼠

    係98年母語教學的第一批白老鼠

    上到高中科目變晒英文….

  • 白老鼠一名-333-
    本來成績已經唔係好好,
    仲要同咁多人爭大學..
    點入呀/__

  • 犠牲品
    希望考好D
    但大學真係唔夠位…

  • 我一樣是犠牲品~ar!

  • 我係犠牲品,,,最後一屆,,會更加難拎高分,,

    因為死人政府要突顯舊學制差,,新學制好!!!!./

  • 我都係最後一屆…

    所以真係唔知好定唔好 ?!
    驚萬一衰左…冇機會再由頭黎過…唔知點好

    到時大學又有好多人爭=v=”"

  • e … 香港改到點丫 ?’ 我唔係香港人 … 所以唔知’

  • i am white mouse

  • 最後一屈

    好慘

  • 我也是犧牲品

  • 我中五LA……….今年考會考,對於教育局既學制,佢地改野只為變化而變,計制全是試驗性質,塭人做白老鼠,全不理長遠結果,最後受害的就是我們…………..

  • 呀sir話我地會比較好相比宜家新制下既學生…

  • 唔好意思..我係第2年[334]o既學生..可以唔洗會考!~

  • 唉 `
    我 系 第 一 屆 「白 老 鼠 」`! -__-

  • 我是首屆白老鼠

  • 我都係犧牲品!
    要9個人爭大學學位=33=

  • 也是最後一年..真麻煩的說-.-”

  • last generation for HKCEE…
    but no really worried.
    i’m studying abroad after CE anyway.
    don’t reli wanna fight into university with the f.3s- -

  • thank god that i’m doing the IGCSE

    no effects on me

    but i really wanna try out the 334 system arrr…

    it feels like japanese system

  • 下年無得repeat,直升中7都要同334既中6一齊高考…….
    不過都有好處…多d廢人拉grade

  • 讀IVE lor 唔洗死既~

    猛車邊上中六咪又係死~

  • 咩呀 聽人講政府會另開最後一年俾2010年既人重讀架
    仲有2010年升上既中六同334既中六係唔同班架-_-
    另外大學學位亦都會增加 諗都諗到啦 多左一倍既人爭同一個位wor

  • 我都係犠牲品 -__-!!

  • 我係白老鼠,真係好麻煩,無啦啦又要改制度…

  • 我同你同Form =]
    我諗我冇問題既會考..~
    大家努力啦~
    我又去做數嚕…=.=”

  • 我係犠牲品.
    不過聽講入大學既數目唔會少
    因為我地一入去就係大學二年級
    大學二,三,四咁上
    而白老鼠就大學一,二,三,四咁上
    只要會考考好d就ok啦!
    (information from my school’s teacher)

  • 我已經成為左「白老鼠」

    - -唉 新高中學制係咩黎都未知

  • 我係第一屆白老鼠…….係咪應該留次級呢….

  • 我係其中一隻白老鼠 ,,

    我身邊既朋友 ,, 都唔知新學制會點 ,,

    甚至連老師都唔清楚會係點 .. = =”

  • 我都係「犠牲品」呀! 哈, 一起努力啦

  • 我都係犠牲品 -__-!!

  • 個人認為政府冇為我地呢D 犠牲品著想過

  • 白老鼠..

    真係令人心驚驚..

    壓力有點大..

    白老鼠是也

  • you write the thing well~~i believe tht if u work hard, u wont be neither sacrificer nor “white mice”

    at least if u could keep ur analytical mind, u could get a good grade from chinese

    CE….is much easier than AL…actually tht’s should be smth tht u may worry more…

    coz not repeat for AL too~~

    dun get discourage~cheers!!

  • 我是犠牲品-,-

    很煩..個個老師都同我地講你地系最後一年嫁喇,你地要點點點……….

    好大壓力..好似一失就咩都無甘…

  • 我係白老鼠~___~

  • 明顯是一隻白老鼠。
    大學根本沒有一倍的座位、教授去給予我們。
    我們沒有了amath,
    多了綜合科學(即可以將Phy~Chem~Bio任何兩科混合成一科)
    不知道如何選科,公開試會是怎麼樣。
    真的令人很迷茫… …

  • 我都係今年F4…….
    好大壓力….=.=
    但大家都要努力以赴La!!!!!!

  • 白老鼠一名= =”

  • 现在的教育制度真是很乱,替你们感到可怜。(还有可惜)

  • 真係太唔公平了

    新學制果D可以直上中6,,舊果D就要會考

    試問如果你係老闆,,你會請個中5畢業定中6

    遲D周街都係中6生,,而唔再係中5畢業

  • 我覺得就算你轉咩學制….
    只要你叻,你醒,勤力實有得你讀既~~
    駛乜擔心咩做白老鼠呀~
    你唔比心機比你有得重讀都無用啦

  • 我兩樣都唔係,好彩…

  • 算啦”

    CE ..  A lv…

    一早過時吧.
    可有想過實際性?

    每當變幻時總擺出一副不知所惜

    只懂質疑

    唔好比個腦生晒草先得架..

  • 係「下屆」唔係「下屈」呀~~ lol

  • 完了 我不懂新學制是什麼 有沒有人可以幫我解釋一下 ?

  • 我都係「犧牲品」之一

    不停咁聽老師o既remind

    真係有D似恐嚇o既感覺

  • 犠牲品;
    只有俾心機;

  • 我係犠牲品….

    好大壓力

  • 我卻是第一年沒會考,
    到現在還未清楚好壞。

  • 我是犠牲品……
    完全同意樓主/.

  • 白老鼠一隻…

  • 2010  AL

    其實唔理係犧牲品或是白老鼠

    又或者係較幸運gei我地

    係面對無法預知gei未來

    每一個都會迷茫和害怕

    我地唯一可以做gei

    就係盡力做好哩一刻

    唔理將來如何

    至少我地曾經為自己全力奮鬥過

    加油吧!犧牲品和白老鼠!

  •  我也是犠牲品 唉..

    為將來感到煩惱xd

  • 回歸中國咁耐先改都係咁啦!

    中國經濟起飛加上北上係大勢!

    同其他的國家更重要係中國的學制接軌都係時候啦!

  • 我是犧牲品

    - -到現在為止  雖然學校舉行過N次關于334學制的講座

    我還是完全一概不知

  • 如果遲D考左大學出到黎..

    我地會考制既難D升上去既又係大學生

    下年比較易升上大學既又係相同學歷

    一齊出去搵工咪我地好似蝕低D LO-口-

  • 犠牲品!!! -/-

  • 我覺得新學制真的夾硬將學生升上中六,就算成績不太理想都可以讀中六,那麼到時候就通街都是中六學生,對我們舊代學生來說,真的不公平。而且,新的一代就會看不起我們就算是中七畢業的人,因為那時候大部分人都是中六畢業。

  • 小女也為末代會考生,即乃犧牲品。

    多多指教。

  • 我係白老鼠之一,頭兩、三年真係冇咁好,希望政府可以解釋一下新學制啦~

  • 你地係犧牲品,但我依家升上中六也唔見得有幾好。

    日日比滴學業逼到埋身,岩開學就已經覺得個負擔好重!!!

  • 我都係犠牲品

  • 我都中5了!

  • 你地下一級的學生應該仲好搞,會考第一年用新制,唔會太難,若個年好多會考生肥哂,考評局到時仲慘,比人鬧到咩咁.所以呢,你地就死硬,低你一級個d就賺哂

  • 即使你以自修生的身份參加2011年的會考,你也沒有任何機會讀中六。

    你可以自修預科
    2013有最後一屆AL

  • 請不要再幼稚了
    沒有人是什麼白老鼠, 犧牲品

    與其一開始就抱著絕望去讀
    倒不如讀好每一日既書好過喇。小朋友

  • 我想問新學制…沒有會考…那有沒有A-LEVEL?XD
    如有…真是只到2013年嗎?

    還有就算大家一樣成功升上中六/中七…
    大學的學額一樣不變吧= =

  • 我係犠牲品…

    好驚會考唔好..到時就好難番番轉頭!

  • 不好…今年的中4可慘了…

  • 犧牲品年幾之後就上戰場喇=[

  • 我係犠牲品之一

  • 白老鼠今年中3

  • 舊制係入大學二年級

    新制係入大學一年級

  • 我是應屆考生,差點便成犠牲品

    我對香港教育制度毫無信心。334改學制可說是多舊魚(樓上各位以提到334的弊端,我在此不多說)

    最離譜是新課程,現在的通識科簡直廢得不得了,還不及讀舊課程實際,而通識自主學習的模式根本不適合香港的學生。搞通識其實浪費資源。

    要改革教育制度又沒有完備的措施,搞得學生、教師一片惶然,這是什麼edb

  • 唉我都係最後一屆會考生..

  • 我係犠牲品

  • 我留學去XD
    不過我都係覺得改有改好
    唔改有唔改好
    改既話可以提升香港學生既水平
    唔改既話…今日中四生就冇咁慘…..
    話說中6中7仲要一間學校得2班………
    中5畢業既學生LOW得果5年 ,
    之後大學生一堆咁湧出黎

  • 最後一屆會考
    擔心喔/t

  • 我係白老鼠
    好地地改咩牙-0-”

  • 屈→屆

    我現年中二…….

    『研究班當碩士、博士』可取,

    放眼世界吧~~

    香港無前途可走去中國,美國,瑞士,俄羅斯……

    甚至,巴拉圭,馬爾他……..

  • 犠牲品….希望順利升讀中六啦…

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *